Minden jól működő vállalatnál szükség van egy olyan megoldásra, mellyel hatékonyan, gyorsan és pontosan lehet követni a céghez érkező és kiküldött dokumentumok sorsát. Programunk a kis- és középvállalatok, könyvelő irodák dokumentumiktatási problémáját oldja meg. Papíralapú és elektronikus dokumentumait, fájljait gyorsan és egyszerűen iktathatja, visszakeresheti, nyomtathatja.
Iratainkat több szinten csoportosíthatjuk. Pl. téma: könyvelés, altéma: könyvelési anyag átvétele.
Az adott dokumentumhoz tárolhatjuk az előző és a következő iratot is, így sorban áttekinthetővé válik az egy ügyhöz tartozó levelezés.
A partnereink adatai nyilvántarthatók. Egy-egy partnerhez több ügyintéző is felvihető, így a bizonylat iktatásakor kiválaszthatjuk az illetékes ügyintézőt is.
A partnerek csoportosíthatók is (pl. ügyfelek, hivatalok, beszállítók).
A számítógépen tárolt iratok (pl. Word, Excel, PDF fájlok) megnyithatók közvetlenül a programból.
Az iktatás során megadható, hogy hol tároljuk az elektronikus fájlokat (mentett fájl helye), illetve a papír alapú dokumentumokat (lefűzés helye).
A programba jelszóval lehet belépni, az iktatott dokumentumokon szerepel az iktató azonosítója.
A program hálózatban használható, egyidejűleg korlátlan számú felhasználó dolgozhat vele.
A rendszer lekérdező modulját úgy alakítottuk ki, hogy az iktatásnál megadott minden adat alapján lehessen szűréseket, lekérdezéseket készíteni.
Ha az iktatás során megadjuk a válaszlevél esedékességének dátumát, akkor külön lista kérhető le az adott napon esedékes vagy már lejárt határidejű iratokról.
Az egycéges verzióval egy (001. sorszámú), a többcéges verzióval akár 999 cég iktatása, irattározása végezhető el.