TELEPÍTÉSI ÚTMUTATÓ

  • Jelentkezzen be weboldalunkra!

    • 1. Jelentkezzen be weboldalunkra az alábbi linken: BEJELENTKEZÉS
    • INFORMÁCIÓ
      Abban az esetben, ha nem tudja jelszavát kérhet weboldalunkon jelszó megváltoztató linket az Elfelejtette jelszavát? linkre kattintva, a bejelentkezés ablak alatt.
      A létrehozott fiók e-mail címe a rendeléskor megadott e-mail cím, a felhasználónév pedig a számlán található szállítói azonosító.
  • Töltse le a demó verziót!

    (Csak akkor kell elvégezni, ha még nem került telepítésre korábban arra a meghajtóra, ahol használni szeretné.)

    • 2. Kattintson a Frissítések menüpontra!
    • 3. Válassza ki a telepíteni kívánt programot!
    • 3. Kattintson a DEMÓ VERZIÓ kártyán található LETÖLTÉS gombra!
    • 4. Futtassa le a telepítőt!
      • 4.1. Az első oldalon kattintson a Tovább > gombra!
      • 4.2. Adja meg azt a meghajtót ahová telepíteni szeretné a programot, majd kattintson a Tovább > gombra!
      • INFORMÁCIÓ
        Hálózatos használat esetén, hálózati meghajtót adjon meg telepítés helyéül!
        FONTOS
        A megfelelő működés érdekében csak gyökér meghajtót adjon meg! (pl. C:\)
      • 4.3. Jelölje be a telepíteni kívánt programot, majd kattintson Tovább > gombra!
      • INFORMÁCIÓ
        A demó telepítőben alapértelmezetten jelölésre kerül a program telepítésre, így ezt csak akkor kell megváltoztatni, ha nincs jelölve!
      • 4.4. A következő képernyőn megadhatja a mappa nevét, hogy milyen könyvtárba kerüljenek a programok a start menüben.
        A beállítást követően kattintson a Tovább > gombra!
      • 4.5. A megjelenő oldalon állíthatja be, hogy a telepítő hozzon-e létre ikont az asztalon.
        A beállítást követően kattintson a Tovább > gombra!
      • 4.6. Ha minden rendben talál az összesítő képernyőn, akkor kattintson a Telepítés gombra!
  • Töltse le az aktiválást!

    • 5. A Frissítések oldalon az Aktiválás kártyán kattintson a Aktiválás gombra!
    • 6. Kattintson jobb klikkel a letöltött fájlra, majd válassza ki a Megjelenítés mappában opciót!
    • 7. A megjelenő ablakban kattintson a fájlra jobb klikkel, majd válassza ki a Kivágás opciót!
    • 8. Nyissa meg azt a meghajtót, ahol található a program, majd nyissa meg a program könyvtárat!
    • 9. Kattintson a könyvtár tartalmára jobb klikkel, majd válassza ki a Beillesztés opciót!
FONTOS
Abban az esetben, ha többször töltik le az aktiválási fájlt, a böngésző átnevezi pl. kiegészítő melléklet program esetében a kieg22obr.dbf fájlból kieg22obr (1).dbf fájl lesz.
Az aktiválandó program ilyen esetben nem ismeri fel az élesítőfájlt, ezért át kell nevezni pl. kieg22obr (1).dbf -> kieg22obr.dbf

Ide tartozó programok

Program neve Élesítőfájl neve Program könyvtár
Kiegészítő melléklet kieg23obr.dbf UJKIEG2
Számlázás-házipénztár szamla23.dbf SZAMLA
Készletnyilvántartó keszlet23.dbf KESZLET
Számviteli politika szamp16.dbf SZAMVPOL
Pénzkezelési szabályzat-készítő penzk15.dbf PENZKEZ
Iktató-Irattárazó ikt08.dbf IKTATO
Bevallás nyilvántartó bevall19.dbf BEVALLAS

Videós segítség a programok telepítéséhez és élesítéséhez

A telepítő nem látja a hálózati meghajtót! Mit tegyek?

A telepítő nem találja a hálózati meghajtót

Az új Windowsok esetében a Microsoft bevezetett egy biztonsági módosítást, miszerint hálózati meghajtóra nem enged telepíteni.
Az alábbi fájlt letöltve, majd azt futtatva, ez a korlátozás megszűnik.

Registry fájl futtatásának lépései
  • 1. Kattintson a Registry fájl letöltése linkre!
  • 2. Indítsa el a letöltődött Network_drive.reg fájlt!
  • 3. A megjelenő ablakban kattintson az Igen gombra!
  • 4. Indítsa újra a frissítés telepítőjét és válassza ki a hálózati meghajtót!
INFORMÁCIÓ
Abban az esetben, ha böngészője káros tevékenységre hivatkozva nem tölti le a fájlt, kattintson a Megtartás gombra!

Videós segítség a registry fájl letöltéséhez és futtatásához!

Nem megfelelően töltődik le a frissítés! (pl. 0 kb méretű a frissítési fájl)

Nem megfelelően töltődik le a frissítés!

Egyes esetekben a frissítési fájlok beragadhatnak a böngészőbe, emiatt vagy 0 kb mérettel töltődnek le a telepítők, vagy ugyanaz a verzió települ, amely már korábban is fent volt a számítógépen.
Az alábbi lépéseket hajtsa végre ebben az esetben:

Az Ön által használt böngésző

Microsoft Edge

  • 1. Kattintson böngészője ablaka jobb felső sarkában található gombra!
  • 2. Kattintson a Beállítások menüpontra!
  • 3. A megjelenő oldalon, válassza ki a bal oldali menüben az Adatvédelem, keresés és szolgáltatások menüpontot!
  • 4. Görgessen le a Böngészési adatok törlése rovathoz és kattintson a Törlendő elemek kiválasztása gombra!
  • 5. A megjelenő ablakban csak a Gyorsítótárazott képek és fájlok opciót hagyja bejelölve!
  • 6. Kattintson a Törlés most gombra!
  • 7. Ismételje meg a frissítések letöltését!

Videós segítség a böngészési adatok törléséhez - Microsoft Edge

Google Chrome

  • 1. Kattintson böngészője ablaka jobb felső sarkában található gombra!
  • 2. Kattintson a Beállítások menüpontra!
  • 3. A megjelenő oldalon, válassza ki a bal oldali menüben az Adatvédelem és biztonság menüpontot!
  • 4. Görgessen le az Adatvédelem és biztonság rovathoz és kattintson a Böngészési adatok törlése gombra!
  • 5. A megjelenő ablakban az Időszakot állítsa át Mindenkori lehetőségre!
  • 6. Ezt követően csak A gyorsítótárban szereplő képek és fájlok opciót hagyja bejelölve!
  • 7. Kattintson az Adatok törlése gombra!
  • 8. Ismételje meg a frissítések letöltését!

Videós segítség a böngészési adatok törléséhez - Google Chrome

Mozilla Firefox

  • 1. Kattintson böngészője ablaka jobb felső sarkában található gombra!
  • 2. Kattintson a Beállítások menüpontra!
  • 3. A megjelenő oldalon, válassza ki a bal oldali menüben az Adatvédelem és biztonság menüpontot!
  • 4. Görgessen le a Sütik és oldaladatok rovathoz és kattintson az Adatok törlése gombra!
  • 5. A megjelenő ablakban csak a Gyorsítótárazott webes tartalom opciót hagyja bejelölve!
  • 6. Kattintson a Törlés gombra!
  • 7. Ismételje meg a frissítések letöltését!

Videós segítség a böngészési adatok törléséhez - Mozilla Firefox

Opera

  • 1. Kattintson böngészője ablaka jobb felső sarkában található gombra!
  • 2. Görgessen le az Adatvédelem és biztonság rovathoz!
  • 3. Kattintson a Böngészési adatok szöveg mellett szereplő Törlés gombra!
  • 4. A megjelenő ablakban az Időszakot állítsa át Mindenkori lehetőségre!
  • 5. Ezt követően csak a Gyorsítótáras képek és fájlok opciót hagyja bejelölve!
  • 6. Kattintson az Adatok törlése gombra!
  • 7. Ismételje meg a frissítések letöltését!

Videós segítség a böngészési adatok törléséhez - Opera

FONTOS
Csak a leírásban és a videón szereplő Gyorsítótárazott képek és fájlok négyzet legyen bejelölve a böngészési adatok törlésekor, ugyanis ha mást is jelölnek, böngészési előzményeik, az oldalak által használt sütik és a böngészőben elmentett jelszavaik törlődhetnek amelyek nem visszaállíthatók!